Strona dla Car Comfort Company

Car Comfort, to najwyższy poziom komfortu dla Twojego auta. Firma dowozi namacalnymi efektami i dbałością o detal, że jakość premium jest warta swojej ceny. To właśnie strona ma uświadamiać klientom.

Omów bezpłatnie projekt Odwiedź stronę

Kluczowe informacje

Wyzwania i potrzeby

Przyciągać więcej potencjalnych klientów na usługi dzięki SEO.

Pokazywanie realizacji za pomocą linków oraz prosty system filtrowania.

Wytłumaczenie nieoczywistych usług w prosty sposób.

Przejrzysty, nowy i zapadający w pamięć design.

Strona będzie reklamowana, dlatego ważne, by dobrze konwertowała.

W przyszłości będzie uruchamiany sklep.

Co ustaliłem

Klienci często zadawali te same, powtarzające się pytania.

Strona nie pokazywała wszystkiego – dopiero rozmowa ujawniała, jak dużo firma naprawdę oferuje.

Istniejące SEO wymagało optymalizacji i rozwinięcia.

Elementy graficzne były mało charakterystyczne, a cała strona sprawiała wrażenie ciężkiej i mało angażującej w odbiorze.

Strona nie jest w stanie konwertować, ponieważ skupia się tylko na SEO
i zawiera tekst, który nie odpowiada na rzeczywiste pytania klientów.

Sposób, w jaki właściciele komunikują się z klientami, nie został odzwierciedlony na stronie.

W czym pomogłem?

Uspójniłem wizerunek i treści, aby przekazywały charakter firmy.

Przeprowadziłem warsztat, aby opracować wartości, które powinny wybrzmieć na stronie.

Zadbałem o połączenie dobra użytkownika z SEO zarówno od strony kontentu, jak i technicznej.

Wdrożyłem moduł produktów oraz system filtrów do szybkiego wyszukiwania swojego auta.

Wdrożyłem automatyzacje maili ofertowych.

Stworzyłem automatyzacje czasochłonnych czynności związanych z dokumentacją.

Efekt

Przed wdrożeniem otrzymywano ze strony około 1-2 zapytań miesięcznie. Teraz, bez reklam, liczba zapytań wzrosła do około 50 miesięcznie. Usługi są wysokomarżowe i nie należą do najtańszych więc to dobry wynik.

Najczęściej odwiedzaną częścią strony są realizacje aut, gdzie klienci łatwo znajdują swoje auta i podejmują decyzję o skorzystaniu z usług.

Klienci zadają mniej pytań, ponieważ podczas rozmowy mają już większą wiedzę, w tym o powodach ceny usługi.

Około 32% osób odpowiada na maile domykające, które wyglądają na wysyłane przez człowieka, a materiały dla klientów generują się za pomocą jednego kliknięcia.

Wzrost zapytań i ruchu wynika nie tylko z samej strony, ale także z naszej wspólnej pracy ze współwłaścicielem, opartej na planie działania, który określa cel strony.

Jak wygląda taka współpraca?

Warsztat i cele

Rozmowa nad tym, co dzieje się w firmie, jak wygląda cały proces, co jest mówione klientowi, sposoby pozyskiwanie klienta, wartości, argumenty i wiele innych rzeczy, które pozwolą mi nadać kontekst jakbym sam prowadził taką firmę.

Strategia

Cała strategia opiera się na fundamentach: kim są nasi klienci, do kogo docieramy, co im oferujemy, co ich przekonuje i jak to zrealizujemy, uwzględniając nasz główny cel. Może to być większa liczba klientów, stabilne leady lub rozrost firmy. Ważne, aby w strategii określić, na jakim etapie lejka sprzedażowego znajduje się strona i jak wspiera nas w osiąganiu tego celu.

UX i SEO

Stara strona miała wdrożone SEO, co wymagało przeniesienia części linków i przekierowań. Nowa struktura strony odpowiada zasadom SEO – zostały dobrane słowa kluczowe i zaplanowane sekcje. UX na takich stronach jest stosunkowo prosty, ale kluczowe jest, by elementy były czytelne, zrozumiałe i łatwe w nawigacji, np. łatwy kontakt czy szybkie przejście do sekcji, które pomagają w podjęciu decyzji, takich jak cennik czy realizacje aut.

Design i copywriting

Na początku ustaliłem ogólne wytyczne dotyczące kierunku strony, które prezentuję na sekcji hero. Po kilku próbach pokazuję najlepsze wersje, które wyróżnią firmę i skutecznie przemówią do klienta. Na przemian z copywriterem projektowałem design na podstawie jego tekstów. Teraz mamy jasność, co i dlaczego znajduje się w sekcjach,
a teraz dodajemy odpowiedni wygląd i ton tekstu. Fundamenty, takie jak oferta i komunikacja, zostały zaprezentowane w sposób czytelny, łatwy do zrozumienia oraz przyjazny w odbiorze.

Wdrożenie i optymalizacja

Ostatnie etapy to składanie strony oraz audyt wykonanych działań, aby upewnić się, że wszystkie aspekty techniczne zostały poprawnie zaimplementowane.

Praca nad SEO

Zakończenie pracy nad stroną to dopiero początek – teraz skupiamy się na SEO lokalnym i walce o topowe pozycje na frazy związane z usługami. Udało nam się osiągnąć top 1-3 dla frazy głównej usługi. W Top 10 jest około 120 ważnych fraz. Praca nad SEO cały czas trwa i powoli strona buduje autorytet w Google.

Automatyzacje

Na zakończenie projektu, w oparciu o potrzeby, wprowadzono automatyzacje przy pomocy Woodpecker, Make, Placid oraz niezawodnego Excela, co znacznie usprawniło procesy.

Karol Kurkiewicz
Co-CEO Car Comfort

“Jednym z efektów współpracy jest to, że pierwszy raz mam zapełniony kalendarz na kilka tygodni do przodu.”

Wkrótce nagranie opinii

Zwracam uwagę w Twojej firmie na:

Strategię treści: Dbam o to, by słownictwo, SEO i argumenty trafiały do Twojej grupy docelowej i miały realny wpływ.

Proces sprzedaży: Projektuję stronę tak, by wspierała sprzedaż – np. poprzez linkowanie do konkretnych podstron.

Roli obecnej strony: Sprawdzam, co już działa (np. pod kątem SEO), by mądrze wykorzystać to, co już masz.

Wizerunku marki: Pomagam stworzyć spójny, zapadający w pamięć wizerunek, który wywołuje właściwe skojarzenia.

Strona to nie tylko strona – to narzędzie, które ma pracować na Twoją korzyść. Gdy poznam Twoją firmę, wiem, jak pokazać jej wartość.

Zobacz inne case study