Car Comfort, to najwyższy poziom komfortu dla Twojego auta. Firma dowozi namacalnymi efektami i dbałością o detal, że jakość premium jest warta swojej ceny. To właśnie strona ma uświadamiać klientom.
Omów bezpłatnie projekt Odwiedź stronęPrzyciągać więcej potencjalnych klientów na usługi dzięki SEO.
Pokazywanie realizacji za pomocą linków oraz prosty system filtrowania.
Wytłumaczenie nieoczywistych usług w prosty sposób.
Przejrzysty, nowy i zapadający w pamięć design.
Strona będzie reklamowana, dlatego ważne, by dobrze konwertowała.
W przyszłości będzie uruchamiany sklep.
Klienci często zadawali te same, powtarzające się pytania.
Strona nie pokazywała wszystkiego – dopiero rozmowa ujawniała, jak dużo firma naprawdę oferuje.
Istniejące SEO wymagało optymalizacji i rozwinięcia.
Elementy graficzne były mało charakterystyczne, a cała strona sprawiała wrażenie ciężkiej i mało angażującej w odbiorze.
Strona nie jest w stanie konwertować, ponieważ skupia się tylko na SEO
i zawiera tekst, który nie odpowiada na rzeczywiste pytania klientów.
Sposób, w jaki właściciele komunikują się z klientami, nie został odzwierciedlony na stronie.
Uspójniłem wizerunek i treści, aby przekazywały charakter firmy.
Przeprowadziłem warsztat, aby opracować wartości, które powinny wybrzmieć na stronie.
Zadbałem o połączenie dobra użytkownika z SEO zarówno od strony kontentu, jak i technicznej.
Wdrożyłem moduł produktów oraz system filtrów do szybkiego wyszukiwania swojego auta.
Wdrożyłem automatyzacje maili ofertowych.
Stworzyłem automatyzacje czasochłonnych czynności związanych z dokumentacją.
Przed wdrożeniem otrzymywano ze strony około 1-2 zapytań miesięcznie. Teraz, bez reklam, liczba zapytań wzrosła do około 50 miesięcznie. Usługi są wysokomarżowe i nie należą do najtańszych więc to dobry wynik.
Najczęściej odwiedzaną częścią strony są realizacje aut, gdzie klienci łatwo znajdują swoje auta i podejmują decyzję o skorzystaniu z usług.
Klienci zadają mniej pytań, ponieważ podczas rozmowy mają już większą wiedzę, w tym o powodach ceny usługi.
Około 32% osób odpowiada na maile domykające, które wyglądają na wysyłane przez człowieka, a materiały dla klientów generują się za pomocą jednego kliknięcia.
Rozmowa nad tym, co dzieje się w firmie, jak wygląda cały proces, co jest mówione klientowi, sposoby pozyskiwanie klienta, wartości, argumenty i wiele innych rzeczy, które pozwolą mi nadać kontekst jakbym sam prowadził taką firmę.
Cała strategia opiera się na fundamentach: kim są nasi klienci, do kogo docieramy, co im oferujemy, co ich przekonuje i jak to zrealizujemy, uwzględniając nasz główny cel. Może to być większa liczba klientów, stabilne leady lub rozrost firmy. Ważne, aby w strategii określić, na jakim etapie lejka sprzedażowego znajduje się strona i jak wspiera nas w osiąganiu tego celu.
Stara strona miała wdrożone SEO, co wymagało przeniesienia części linków i przekierowań. Nowa struktura strony odpowiada zasadom SEO – zostały dobrane słowa kluczowe i zaplanowane sekcje. UX na takich stronach jest stosunkowo prosty, ale kluczowe jest, by elementy były czytelne, zrozumiałe i łatwe w nawigacji, np. łatwy kontakt czy szybkie przejście do sekcji, które pomagają w podjęciu decyzji, takich jak cennik czy realizacje aut.
Na początku ustaliłem ogólne wytyczne dotyczące kierunku strony, które prezentuję na sekcji hero. Po kilku próbach pokazuję najlepsze wersje, które wyróżnią firmę i skutecznie przemówią do klienta. Na przemian z copywriterem projektowałem design na podstawie jego tekstów. Teraz mamy jasność, co i dlaczego znajduje się w sekcjach,
a teraz dodajemy odpowiedni wygląd i ton tekstu. Fundamenty, takie jak oferta i komunikacja, zostały zaprezentowane w sposób czytelny, łatwy do zrozumienia oraz przyjazny w odbiorze.
Ostatnie etapy to składanie strony oraz audyt wykonanych działań, aby upewnić się, że wszystkie aspekty techniczne zostały poprawnie zaimplementowane.
Zakończenie pracy nad stroną to dopiero początek – teraz skupiamy się na SEO lokalnym i walce o topowe pozycje na frazy związane z usługami. Udało nam się osiągnąć top 1-3 dla frazy głównej usługi. W Top 10 jest około 120 ważnych fraz. Praca nad SEO cały czas trwa i powoli strona buduje autorytet w Google.
Na zakończenie projektu, w oparciu o potrzeby, wprowadzono automatyzacje przy pomocy Woodpecker, Make, Placid oraz niezawodnego Excela, co znacznie usprawniło procesy.
Karol Kurkiewicz
Co-CEO Car Comfort
Strategię treści: Dbam o to, by słownictwo, SEO i argumenty trafiały do Twojej grupy docelowej i miały realny wpływ.
Proces sprzedaży: Projektuję stronę tak, by wspierała sprzedaż – np. poprzez linkowanie do konkretnych podstron.
Roli obecnej strony: Sprawdzam, co już działa (np. pod kątem SEO), by mądrze wykorzystać to, co już masz.
Wizerunku marki: Pomagam stworzyć spójny, zapadający w pamięć wizerunek, który wywołuje właściwe skojarzenia.
Strona to nie tylko strona – to narzędzie, które ma pracować na Twoją korzyść. Gdy poznam Twoją firmę, wiem, jak pokazać jej wartość.
Zobacz inne case study